Body tehnika - inteligentan

sustav tjelovježbe

Prevenirajte ozljede uz

Biodex dijagnostiku

Kineziološko učilište Body

tehnike - učite od najboljih

PBS Junior - mala akademija

aktivnog življenja

Gyrotonic® – the art of

exercising and beyond

Naša Adrijana je gostovala u emisiji Dobro jutro, Hrvatska!
Ukoliko niste bili uz male ekrane, kliknite na link gdje možete vidjeti prilog iz emisije Dobro jutro, Hrvatska u kojem naša Adrijana priča o problematici inkontinencije, vježbama za zdjelično dno te o istraživanju kojeg je PBS Centar pokrenuo u suradnji s Klinikom za ženske bolesti i porode, u Petrovoj ulici. Također, na istoj stranici pronaći ćete prilog s vježbama i iskustvima vježbača iz našeg centra. Pogledajte OVDJE.

Suradnja PBS centra i Zdravstvenog veleučilišta
PBS centar i Zdravstveno veleučilište Zagreb pokrenuli su stručnu suradnju. Tako će studenti veleučilišta imati priliku upoznati vježbe Body Tehnike i upotpuniti rehabilitacijski protokol novim spoznajama i specifičnim pristupom koji nude naši programi vježbanja. Nadamo se uspješnoj suradnji!

Novi raspored edukacija u 2016. godini
Zadovoljstvo nam je najaviti vam nove praktične radionice i stručne seminare iz područja sporta, rekreacije i rehabilitacije za 2016. godinu. S osmjehom vas očekujemo u prostorima PBS Centra sportske izvrsnosti, Jurkovićeva 19. Više pročitajte OVDJE, a za sve dodatne informacije kontaktirajte nas telefonom 01 4621 456 ili mailom uciliste@pbs.com.hr.

VJEŽBA MJESECA

Jednonožni pupoljak
Stanite na jednu nogu dok je druga savijena i oslonjena na koljeno noge na kojoj stojite, ruke isprepletenih prstiju stavite iza glave.

1. Dok udišete podižite laktove, isprsite se i koljeno pokušajte maksimalno otvoriti.
2. Izdahom spuštajte laktove, savijte trup i nogu na kojoj stojite i težite što dubljem jednonožnom čučnju dok drugo koljeno ostaje otvoreno.
3. Vježbu ponovite 6 puta na svakoj nozi.
Pazite da su vam ramena uvijek spuštena te da stopalo savijene noge stoji na koljenu noge na kojoj stojite kako biste osjetili istezanje vanjske strane bedara, leđa i vrata. Za vašu sigurnost, izvodite vježbu blizu nečega za što se možete uhvatiti u slučaju gubitka ravnoteže.